
Reklamacje
Drogi kliencie, poniżej opisaliśmy procedurę składania reklamacji z tytułu gwarancji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Pobierz formularz reklamacyjny - kliknij tutaj
2. Dokładnie wypełnij formularz i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- adres do korespondencji
- numer telefonu
- numer zamówienia lub w przypadku zakupu na Allegro proszę podać swój login
- przyczyna reklamacji / opis usterki
3. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dowodu zakupu.
4. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AZE Sp. z o.o. sp. k.
ul. Długa 29
55-040 Królikowice
z dopiskiem "reklamacja"
Ważne!
Podstawą do weryfikacji sprzedaży jest numer seryjny urządzenia umieszczony na opakowaniu towaru lub urządzeniu. Obowiązkiem klienta jest zachowanie oryginalnego opakowania bądź nalepki z numerem seryjnym.