Opinie o Nas
Reklamacje

Drogi kliencie, poniżej opisaliśmy procedurę składania reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pobierz formularz reklamacyjny - kliknij tutaj

2. Dokładnie wypełnij formularz i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- adres do korespondencji
- numer telefonu
- numer zamówienia lub w przypadku zakupu na Allegro proszę podać swój login
- przyczyna reklamacji / opis usterki

3. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dowodu zakupu.

4. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AZE Bis
Królikowice
ul. Długa 29
55-040 Kobierzyce
z dopiskiem "reklamacja"

Ważne!
W przypadku reklamacji urządzeń, które wymagają parowania z telefonem lub są zablokowane hasłem, należy je rozłączyć oraz usunąć blokadę.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl