Opinie o Nas

99,2% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam15885Nie polecam120

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Reklamacje

Drogi kliencie, poniżej opisaliśmy procedurę składania reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pobierz formularz reklamacyjny - kliknij tutaj

2. Dokładnie wypełnij formularz i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- adres do korespondencji
- numer telefonu
- numer zamówienia lub w przypadku zakupu na Allegro proszę podać swój login
- przyczyna reklamacji / opis usterki

3. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dowodu zakupu.

4. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AZE
Królikowice
ul. Długa 29
55-040 Kobierzyce
z dopiskiem "reklamacja"

W sprawach reklamacji, zwrotów lub uszkodzeń wiadomości proszę kierować na adres: serwis@aze.com.pl

Ważne!
W przypadku reklamacji urządzeń, które wymagają parowania z telefonem lub są zablokowane hasłem, należy je rozłączyć oraz usunąć blokadę.
Podstawą do weryfikacji sprzedaży jest numer seryjny urządzenia umieszczony na opakowaniu towaru lub urządzeniu. Obowiązkiem klienta jest zachowanie oryginalnego opakowania bądź nalepki z numerem seryjnym.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl