98,6% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam1135Nie polecam17

Zgodność z opisem
4.9
Koszt wysyłki
Obsługa kupującego
4.9

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.aze.com.pl

 

I. Informacje ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego www.aze.com.pl jest firma AZE Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy ul. Długa 29, 55-040 Królikowice  NIP:8961593471 zwana dalej AZE, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Wysokość kapitału zakładowego: 4.658.853,05 zł.

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet i mieści się pod adresem:
www.aze.com.pl

3. Szczegółowy spis produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu. Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami.

4. Zawartość witryny internetowej sklepu www.aze.com.pl stanowi ofertę handlową w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

5. Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium UE, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz każda osoba prawna posiadająca siedzibę na terytorium UE (w tym NIP UE), – zwana dalej Kupującym.

6. Dowodem zakupu w sklepie internetowym www.aze.com.pl jest faktura VAT, która jest wystawiana na firmę lub na osobę fizyczną i wysyłana mailowo lub paragon dołączany do przesyłki.

7. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:30

8. Korzystanie ze sklepu www.aze.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

II. Ochrona danych osobowych i Polityka prywatności cookies

1. Z dniem 25 maja 2018 r. zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej również: RODO, Rozporządzenie)informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AZE Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy ul. Długiej 29, 55-040 Królikowice tel. 505525124, [email protected]    
Dane będą przetwarzane w celu realizacji umowy i wynikających z umowy rozliczeń, dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz realizacji działań marketingowych.

2. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest realizacja umowy (art. 6 ust 1 pkt b Rozporządzenia o ochronie danych osobowych, dalej RODO), realizacji obowiązków prawnych wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych (art. 6 ust 1 pkt c RODO) oraz realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora, tj. dochodzenia roszczeń oraz realizacji działań marketingowych (art. 6 ust 1 pkt f RODO).
Podanie danych jest warunkiem założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy Sprzedaży lub dokonania Rezerwacji., a ich niepodanie uniemożliwi jej zawarcie.

3. Dane będą przechowywane przez okres wymagany właściwymi przepisami prawa (np. przepisami rozliczeniowo podatkowymi) oraz przedawnienia ewentualnych roszczeń.
W stosownych przypadkach odbiorcami danych mogą być biura rachunkowe, banki, urzędy państwowe, firmy kurierskie działające na zlecenie administratora.

4. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych, w tym w celach marketingowych, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.

6. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym https://www.aze.com.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11

Czym są pliki „cookies”?

Pliki „cookies” to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji.

Jakiego rodzaju plików „cookie” używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy?

Sesyjne pliki cookie
Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookie służące do analiz
Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu.

Pliki cookie używane do targetowania
Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji.

Usuwanie plików „cookies”
Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z poniższych linków.

- Internet Explorer
- Firefox
- Google Chrome
- Safari

 
III. Składanie zamówienia i formy potwierdzenia

1. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy (koszyk) w sklepie internetowym / 7 dni w tygodniu,

2. Do złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej oraz telefonu kontaktowego w celu potwierdzenia zamówienia.

3. Klient zainteresowany ofertą sklepu po złożeniu zamówienia otrzymuje automatyczny e-mail potwierdzający złożenia zamówienia.

4. Umowa kupna sprzedaży zostaje zawarta w momencie opłacenia zamówienia lub wybrania wysyłki za pobraniem z obowiązkiem zapłaty u kuriera.

5. W przypadku braku możliwości kontaktu z kupującym ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 4 dni od daty zakupu.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia AZE zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji i jego anulowania– o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta po złożeniu przez niego zamówienia.

7. Towary, które zawierają opis „Wymaga potwierdzenia” termin realizacji jest uzależniony od dostępności wolnych terminów realizacji, AZE zastrzega sobie prawo do indywidualnego ustalenia z Klientem terminu dostawy, zmiany lub anulowania zamówienia.

8. Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.aze.com.pl domyślnie wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (brutto), w przypadku wysyłki towaru do pozostałych krajów UE ceny wyrażone są w Euro (EUR)

9. AZE wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie ma możliwości zmiany formy rozliczenia po realizacji zamówienia.

 
IV. Wysyłka i płatności

1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika AZE o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy.

2. W przypadku wyboru przez Nabywcę formy płatności przelewem przed dostawą towaru, dostawa jest realizowana (towar zostaje wysłany) po zaksięgowaniu wpłaty, w terminie określonym w punkcie 1 (IV).

3. Akceptowane są następujące formy płatności:
– za pobraniem: płatność przy odbiorze zamówionego produktu następuje bezpośrednio do rąk pracownika firmy spedycyjnej
– przelew: wpłata na konto firmy AZE w formie przedpłaty na podstawie wysłanej Klientowi Faktury Pro Forma
– płatności Przelewy24*: szybkie przelewy międzybankowe, BLIK
– płatność kartami kredytowymi* za pośrednictwem serwisu Przelewy24
– gotówka: płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy AZE

* Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności iMoje, obsługiwany przez firmę PayPro SA z siedzibą w Poznaniu.
**Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Numer konta bankowego dla wpłat w PLN:
13 1090 2590 0000 0001 3345 8668
Santander Bank Polska S.A.

4. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich. Nie ma opcji wyboru godziny dostawy. Kurier nie ma obowiązku wnosić przesyłek, których waga przekracza 20kg. Takie przesyłki należy odbierać na parterze budynku.

5. Koszt transportu towarów pokrywa Klient.

6. Koszt dostawy wynosi od metody wybranej formy płatności

7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru wynikającego z winy spedytora zachęcamy klienta do sporządzenie protokołu szkody i przekazania go sprzedawcy co pozowoli sprawniej i szybciej przeprowadzić proces reklamacyjny z przewoźnikiem. Zgodnie z art. 65 Prawa przewozowego to przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przejęcia jej do przewozu aż do jej wydania.
Niezależnie od powyższego klient ma prawo zgłosić reklamacje do sprzedawcy. Z chwilą wydania towaru kupującemu przechodzą na niego prawa własności.

 
V. Gwarancje, reklamacje, zwroty towarów:

1. Zakupione i dostarczone towary są zgodne z ofertą i objęte są gwarancją serwisową.

2. Reklamacje urządzeń należy zgłaszać bezpośrednio do siedziby firmy AZE.

3. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Gwarancja na wszystkie baterie, akumulatory oraz akcesoria dołączone do produktów wynosi 6 miesięcy.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
Zgodnie z przepisami od 1.01.2021 osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierające umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej mają prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

4. Czas na odpowiedź na reklamację wynosi 14 dni roboczych i liczony jest od dnia dostarczenia kompletu dokumentów oraz danych niezbędnych do sprawdzenia urządzenia (np. hasła w przypadku gdy urządzenie jest zablokowane).

5. W przypadku nie usunięcia przez gwaranta zgłoszonej wady w wyznaczonym terminie (30 dni roboczych) oraz braku możliwości wymiany towaru na wolny od wad, kupującemu przysługiwać będzie prawo otrzymania zwrotu zapłaconej za przedmiot kwoty.

6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktu oraz wynikających z niepoprawnego użytkowania a także z błędów popełnionych przy ingerencji w oprogramowanie.

7. Przedmioty z widocznymi uszkodzeniami fizycznymi nie podlegają naprawie gwarancyjnej.

8. Przesyłki reklamacyjne lub zwroty wysłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą odbierane.

9. Gwarancją nie są objęte produkty sprzedawane podmiotom gospodarczym na które został udzielony rabat od aktualnych cen na stronie internetowej www.aze.com.pl

10. Podstawą do weryfikacji sprzedaży jest numer seryjny urządzenia umieszczony na opakowaniu towaru lub urządzeniu, który jest skanowany przy realizacji zamówienia. Sprzedawca nie realizuje gwarancji dla towarów, których numer seryjny jest niezgodny z numerem seryjnym sprzedanego towaru i pochodzi od innego sprzedawcy.

11. Konsument niezależnie od warunków gwarancji ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi. Warunki reklamacji z tytułu rękojmi są określone w ustawie. Podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Czas na udzielenie odpowiedzi na roszczenie klienta wynosi 14 dni, liczonych od dnia następnego od przyjęcia zgłoszenia.

12. Klient winien określić w zgłoszeniu z jakiego tytułu wysyła towar na reklamacje.

13. Zwroty. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014 poz. 827 z 2014r z późniejszymi zmianami), Konsument może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą firma AZE dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Od 01.01.2021 za konsumenta uznaje się również jednoosobową działalność gospodarczą, która nabywa towar który nie posiada charakteru zawodowego dla przedsiębiorcy.

6. Zwrotowi nie podlegają towary:
– zamówione lub wyprodukowane specjalnie dla Klienta
– które posiadają uszkodzenia mechaniczne
– których pierwsze uruchomienie może spowodować zmianę stanu fabrycznego
– w których było instalowane nieoficjalne oprogramowanie

Dodatkowo zwrotowi nie podlegają towary, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, (art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta).

7. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Uszkodzenia, zarysowania, braki w zestawie oraz oryginalne opakowanie towaru, które jest jego integralną częścią, jego zniszczenie, m.in. popisanie, oklejenie taśmą, wyciąganie wkładów wewnętrznych ma wpływ na obniżenie wartości towaru.


VI. Wykluczenia z gwarancji

Gwarancja udzielana przez sprzedawcę i realizowana przez serwis AZE nie obejmuje:

    Zmiany wyglądu np. rysy ekranu, zadrapania, wgniecenia i wygięcia obudowy wynikłe np. przez upadki lub spuchnięcie baterii, wytarcia lakieru.
    Uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady spowodowane przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, wilgoć, zbyt wysoka lub niska temperatura, przepięcia w sieci, działanie czynników chemicznych.
    Uszkodzenia wynikłe z długotrwałego obciążania ramki i obudowy np. brązowe/żółte plamy na LCD.
    Wad spowodowanych długotrwałą ekspozycją ekranu np. wypalenia obrazów na ekranach OLED.
    Czyszczenie wewnętrzne i zewnętrzne np. maskownice głośników.
    Naruszone plomby gwarancyjne, brak numerów IMEI w systemie.
    Instalacja nieautoryzowanego oprogramowania (poza Xiaomi Global / China / xiaomi.eu / miuipolska.pl).
    Instalacja oprogramowania naruszającego integralność partycji systemowych np. root.
    Funkcjonowanie aplikacji trzecich dostępnych w oprogramowaniu telefonu.

 

Dodatkowe koszty:

    Serwis zastrzega sobie prawo do wysyłki urządzenia na koszt klienta w przypadku odrzucenia zasadności gwarancji.
    Serwis może pobierać opłatę za naprawy nieobjęte gwarancją np. czyszczenie urządzenia.

 
Informacje dodatkowe:

Użyte w sklepie internetowym www.aze.com.pl nazwy produktów, marek oraz znaki graficzne, których AZE Sp. z o.o. sp. k. nie jest oficjalnym dystrybutorem,  są własnością producentów i prezentowane są w celach informacyjnych.
Opisy i zdjęcia produktów pochodzące od producentów są prezentowane w celach informacyjnych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl