Opinie o Nas
Regulamin

Regulamin sklepu www.aze.com.pl

I. Informacje ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego www.aze.com.pl jest firma AZE z siedzibą przy ul. Długa 29, 55-040 Królikowice (Kobierzyce) zwana dalej AZE.

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet i mieści się pod adresem:
www.aze.com.pl

3. Szczegółowy spis produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu. Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami.

4. Zawartość witryny internetowej sklepu www.aze.com.pl stanowi ofertę handlową w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.

5. Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium UE, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz każda osoba prawna posiadająca siedzibę na terytorium UE (w tym NIP UE), – zwana dalej Kupującym.

6. Dowodem zakupu w sklepie internetowym www.aze.com.pl jest faktura VAT, która jest wystawiana na firmę lub na osobę fizyczną.

7. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:30

8. Korzystanie ze sklepu www.aze.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Polityka prywatności cookies

Czym są pliki „cookies”?

Pliki „cookies” to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji.

Jakiego rodzaju plików „cookie” używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy?

Sesyjne pliki cookie
Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookie służące do analiz
Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu.

Pliki cookie używane do targetowania
Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji.

Usuwanie plików „cookies”
Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z poniższych linków.

Internet Explorer
Firefox
Google Chrome
Safari

III. Składanie zamówienia i formy potwierdzenia

1. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy (koszyk) w sklepie internetowym / 7 dni w tygodniu,

2. Do złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej oraz telefonu kontaktowego w celu potwierdzenia zamówienia.

3. Klient zainteresowany ofertą sklepu po złożeniu zamówienia otrzymuje automatyczny e-mail potwierdzający złożenia zamówienia.

4. Z chwilą otrzymania maila potwierdzającego przez pracownika AZE przyjęcia zamówienia do realizacji dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym.

5. W przypadku braku możliwości kontaktu z kupującym ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 5 dni od daty zakupu.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia AZE zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta po złożeniu przez niego zamówienia, a przed przyjęciem jego realizacji.

7. Towary, które zawierają opis „Wymaga potwierdzenia” termin realizacji jest uzależniony od dostępności wolnych terminów realizacji, AZE zastrzega sobie prawo do indywidualnego ustalenia z Klientem terminu dostawy, zmiany lub anulowania zamówienia.

8. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, po złożeniu zamówienia, a przed jego weryfikacją i przyjęciem do realizacji AZE niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.aze.com.pl domyślnie wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (brutto), w przypadku wysyłki towaru do pozostałych krajów UE ceny wyrażone są w Euro (EUR)

10. AZE wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.

IV. Wysyłka i płatności

1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika AZE o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy.

2. W przypadku wyboru przez Nabywcę formy płatności przelewem przed dostawą towaru, dostawa jest realizowana (towar zostaje wysłany) po zaksięgowaniu wpłaty, w terminie określonym w punkcie 1 (IV).

3. Akceptowane są następujące formy płatności:
– za pobraniem: płatność przy odbiorze zamówionego produktu następuje bezpośrednio do rąk pracownika firmy spedycyjnej
– przelew: wpłata na konto firmy AZE w formie przedpłaty na podstawie wysłanej Klientowi Faktury Pro Forma
– płatności Przelewy24: szybkie przelewy międzybankowe
– płatność kartami kredytowymi* za pośrednictwem serwisu Przelewy24
– gotówka: płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy AZE

*Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Numer konta bankowego dla wpłat w PLN:
13 1090 2590 0000 0001 3345 8668
Bank Zachodni WBK S.A.

4. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich Pocztex lub InPost. Nie ma opcji wyboru godziny dostawy.

5. Koszt transportu towarów pokrywa Klient.

6. Koszt dostawy wynosi od metody wybranej formy płatności

7. Wszystkie produkty z naszej oferty są wysyłane z magazynu w Polsce.

V. Gwarancje, reklamacje, zwroty towarów:

1. Zakupione i dostarczone towary są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją serwisową.

2. Reklamacje urządzeń należy zgłaszać bezpośrednio do siedziby firmy AZE.

3. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące w przypadku zakupu towaru na osobę prywatną oraz 12 miesięcy w przypadku zakupu towaru na firmę. Gwarancja na wszystkie baterię i akumulatory wynosi 6 miesięcy. Gwarancja na odkurzacze, power banki i oczyszczacze powietrza wynosi 12 miesięcy dla osób prywatnych oraz firm.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

4. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 21 dni.

5. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz.U. Nr 22 poz.271 z 2000r z późniejszymi zmianami), Konsument może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą firma AZE dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

6. Zwrotowi nie podlegają:
– towary zamówione lub wyprodukowane specjalnie dla Klienta
– urządzenia, które posiadają uszkodzenia mechaniczne
– urządzenia, których pierwsze uruchomienie może spowodować zmianę stanu fabrycznego
– urządzenia, w których było instalowane nieoficjalne oprogramowanie

7. Zwracany towar należy zwrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony, jeśli towar będzie posiadać widoczne ślady użytkowania lub będzie niekompletny sprzedawca ma prawo do pomniejszenia wartości zwracanego urządzenia.

8. W przypadku nie usunięcia przez gwaranta zgłoszonej wady w wyznaczonym terminie (30 dni roboczych) oraz braku możliwości wymiany towaru na wolny od wad, kupującemu przysługiwać będzie prawo otrzymania zwrotu zapłaconej za przedmiot kwoty pomniejszonej o wartość amortyzacji użytkowej przedmiotu liczonej jako jedna część wartości zakupionego towaru za każdy miesiąc kalendarzy użytkowania.

9. Wszelkie procedury gwarancyjne nie przedłużają okresu gwarancji i nie powodują rozpoczęcia biegu jej okresu w ponownym trybie po zwrocie reklamowanego urządzenia.

10. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktu oraz wynikających z niepoprawnego użytkowania a także z błędów popełnionych przy ingerencji w oprogramowanie.

11. Przedmioty z widocznymi uszkodzeniami fizycznymi nie podlegają naprawie gwarancyjnej.

12. Uszkodzenia towaru wynikające z winy spedytora kupujący winien zgłosić przy odbiorze przesyłki sporządzając w obecności kuriera protokół szkody oraz przekazując go sprzedawcy. W przypadku przesyłek paczkomatowych towar należy sprawdzić zaraz po jej odebraniu i w przypadku uszkodzenia zgłosić je poprzez paczkomat w zakładce "Mam uwagi do paczki". Stwierdzenie uszkodzenia fizycznego dostarczonego towaru bez uprzedniego zgłoszenia szkody spedytorowi nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wobec sprzedawcy.

13. Przesyłki reklamacyjne lub zwroty wysłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą odbierane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl